دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1402 - 06:58

بازی های آسیایی هانگژو| کاظمی در کایاک ۵۰۰ متر به برنز رسید/ پایان کار افضلی با رتبه ششمی

بازی های آسیایی هانگژو| کاظمی در کایاک ۵۰۰ متر به برنز رسید  پایان کار افضلی با رتبه ششمی
نماینده کشورمان در رقابت های کایاک تک نفره به مدال برنز رسید.
کد خبر : 871208

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های آسیایی امروز با برگزاری ۶ ماده در حال برگزاری است. در نخستین رویداد امروز، رقابت‌های کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر برگزارشد و طی آن هیوا افضلی نماینده کشورمان که نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند در رقابت با حریفانی از چین، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، کره، ژاپن و اندونزی با ثبت زمان ۴۹.۸۹۸ در جایگاه ششم ایستاد. در این رقابت چین، تایلند، قزاقستان اول تا سوم شدند.


همچنین در ادامه آخرین روز از مسابقات فینال قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های آسیایی، امروز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه رقابت‌های کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر برگزار شد.هدیه کاظمی نماینده کشورمان در این ماده و در رقابت با حریفانی از چین، هند، کره، سنگاپور، ژاپن، قزاقستان، ازبکستان و تایلند با ثبت زمان ۲:۰۰.۶۳ و با اختلاف ناچیز نسبت به حریف سنگاپوری در رده سوم قرار گرفت و برنزی شد.
چن استفانی پاروزن سنگاپوری با وبت زمان ۲:۰۰.۰۷۴ روی سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد. در این ماده چین به مدال طلا رسید.

تیم کایاک چهار نفره 500 متر مردان ایران  در بازیهای آسیایی با ترکیب پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل با ثبت زمان 1:26.480 دقیقه پس از تیم‌های چین، کره جنوبی و ژاپن به مقام چهارم رسید.

تیم کایاک چهار نفره 500 متر بانوان ایران دربازیهای آسیایی متشکل از الناز شفیعیان، کیانا کمال‌زاده، هدیه کاظمی و نرجس کارگرپور با ثبت زمان 1:46.942 دقیقه در رده پنجم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نشد. در این رقابت تیم‌های چین، کره جنوبی و ازبکستان به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

 آخرین روز از مسابقات فینال قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های آسیایی، امروز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه با برگزاری رقابت‌های کانوی دو نفره ۲۰۰ متر بانوان به پایان رسید.هیوا افضلی و هدیه خیرآبادی ملی‌پوشان ایران در این ماده بودند که در رقابت با پاروزنان ویتنام، قزاقستان، چین، ازبکستان، اندونزی، تایلند و هند با ثبیت زمان 48.850 در جایگاه پنجم ایستادند. چین، قزاقستان و ازبکستان نیز به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته